GLADGLADGLADGLAD

det är jag det! Så himla lycklig. Har en massa skumtomtar, clementiner, pepparkakor och glögg i magen nu. MUMS! Och första luckan i min adventskalender är öppnad, julkalendern är kollad på och julstämningen är helt klart på gång.

Jag och några härliga klasskamrater satt nyss här och pluggade inför morgondagens övning. Mindre än två veckor till tenta. Men det blir inga problem nu. Det landade nämligen ett spännande brev i brevlådan idag från världens bästa Jennifer. Nu har jag mitt turmynt, precis som Farbror Joakim i Kalle Anka. Fin, blank och med den viktiga detaljen 1989 så kommer det gå galant på tentan (och uppgiften jag lämnade in idag som kommer avgöra om jag får göra tentan eller inte). Så himla glad är jag och tusen tack finaste du! <3

- mändy (aka Adrian Klant) ;)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Naw, du är en gullunge! Du är världens bästa Karlsson, men det vet du väl redan hoppas jag?! ;) Puss och kram på dig! ♥

2009-12-01 @ 22:29:14
URL: http://jenniferfreiholtz.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha, bättre än han på taket? :D puss på dig <3

2009-12-06 @ 15:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0