HEEEEEEEEEEEJ!

paus från pluggandet.

Satt för en stund sen och undrade om det var första gången någonsin jag sitter och pluggar på en lördag? Kan inte minnas att detta har hänt tidigare.. Inte världens roligaste kan man tänka sig med det är faktiskt riktigt kul. Sent på kvällen kan man tycka, men det går bara bättre och bättre ju senare det blir, i alla fall för mig men det är väll olika från person till person som med allt annat. Kl 3.00 slutade jag inatt eftersom min överstrykningspenna tog slut så det blev en promenad till den 3e närmaste mataffären idag för att köpa en ny fin gul en. Kan också tillägga att på dagtid gör jag allt annat än att plugga, har ingen som helst koncentration då och det kan behövas annars får jag bara läsa om och om och om igen.
Just nu sitter jag och försöker komma igenom Folke Grauers Fastighetsköp, den lättaste av våra tre kurslitteraturer. För mig tar det 1-2h för att komma 10 sidor framåt, segt men otroligt lärorikt och spännande. Ska ni någongång investera i en fastighet eller har någon fråga om vad som helt angående detta ut juridisk synpunkt så börjar jag bli proffs, haha!

Ja, vad händer annars. Eric och hans kompis J sitter och spelar COD, ett supersvårt spel tycker jag. Man träffar mest tak och golv och blir dödad innan man ens har hunnit kolla sig runt. Men som sagt, detta är nog också olika från person till person, haha!
Själv föredrar jag Super Nintendo, vilket spel alltså. Dagens barn går miste om nått, de blir så bortskämda med alla avancerade spel som finns nu. Spelade lite Donkey Kong förut, min favorit och jag är bäst på det ;)

För övrigt har jag köpt mig mitt första plagg från dressman haha, vilken butik alltså och jag har äntligen fått hem den grå tröjan från h&m som jag suktat efter, den är kalasbra, verkligen en favorit.
Julklappsshoppingen går däremot trögare men det ska nog bli kanonbra till den 24e, lite trögt i starten bara. Är avundsjuk på de snöflingor som fallit hemma hemma. Här är det svårt att få någon vinterkänsla. Strålande solsken och 10 plusgrader var det idag på dagen. Våren som kommer tidigt eller innan vintern?

Till sist vill jag att alla ni så som jag saknar Chulls avtryck här i bloggen ropar HEEEEEEEEEJ! Mitt hej representerar en massa av er alla som är inne och läser men som inte vågar skriva, haha! :) HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJ x 100000000000000


en av alla bilder som togs när min underbara syster var på besök
(p.s. vet inte vad som hände på bilden om ni frågar er själva detta)

- pluggis pändy!

ett tips: Status Quo grymt bra plugg musik! Uppmuntrande och peppande!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Dumt av mig att jag inte läst här tidigare! Tipset om pluggmusik hade jag behövt, har lyssnat på ALLT idag!

2009-12-07 @ 22:08:03
URL: http://jenniferfreiholtz.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha men nu vet du om du behöver tips så kika här :D

2009-12-07 @ 22:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0