IMORGON GÄLLER DET

håll tummarna om ni vill.

Jag har fått en guidning dit så att jag hittar rätt, jag har packat väskan, jag har gjort min frukost så den står redo i kylskåpet, mitt turmynt ligger i tryggt förvar så att det är 100% säkert att det är med, alla paragrafer och lagrum som vi hittills använt är märka. Undra om jag är redo?

Jag vet att jag har 5 timmar på mig att svara på 4 st frågor. Tänk om det bara står still imorgon. Har många "tänk om" i huvudet. Många lagrum jag inte vill ska dyka upp. Så snälla Henrik inte SkbrL!

Nu blir det kvällsmat och julkalendern. Söta tösen Jennifer har gjort mig nyfiken på gårdagens avsnitt!


Tror att det är till min nackdel att allt detta får följa med imorgon.

- supertaggadejuridikamanda

Kommentarer
Postat av: chull

jag har hållt/håller tummarna (vet inte riktigt när du är klar) :)

2009-12-14 @ 15:57:20
Postat av: Linda

Det kommer gå toppen!

2009-12-15 @ 20:22:50
URL: http://lindanorrman.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Härlig lagbok du ;)

2009-12-15 @ 23:16:38
URL: http://jenniferfreiholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0