JAAA TACK!

Kom preciiiiiiiis hem från Malmö!! Leendet på läpparna går inte att dölja! Nu hoppas hoppas hoppas jag att inget ändrar sig för om det inte gör det ska jag provjobba den 11 januari. De bara accepterade att jag skulle vara hemma över jul och nyår och jag tappade hakan totalt! Känner mig fortfarande inte helt med på noterna, men jag är så glad! Hur ska jag nu kunna koncentrera mig på allt pluggande, det bara snurrar av förvåning i huvudet.

Nu hoppas jag på att mitt turmynt håller dem ifrån att ändra sig :) jag vill, jag vill!

- mändyy <3

Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis, vad roligt!

2009-12-02 @ 18:59:02
Postat av: madde

jättestortgrattis!!! :D men vart nånstans?

2009-12-05 @ 01:15:59
Postat av: Amanda

tack! tips: kolla mejlen! :)

2009-12-06 @ 15:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0