mätt och belåten

söndag med lite konstig känsla. Är det sant att det inte är lördag eller kanske måndag som Karin kanske trodde när hon frågade mig om jag vart i skolan idag, hihi söta du :)

Det blev sent igår så jag slog inte upp ögonen förän klockan stog på 12.54 idag. Man skulle kunna beskriva det som att jag jobbar natt. Illa bara att mina planer i veckan startar runt 6.30 på morgonen så inatt kommer jag nog kunna räkna antal timmar av sömn på ena handen. På tisdag väntar ett himla flängande till olika platser, skola, klippning med mera. Skolan har ändrat tider så det kommer bli tajt men som jag ser det kommer inget att krocka i alla fall, sån himla röta. En liten tidig julklapp till mig från självaste tomten kanske? Tack!

Idag har jag gjort hemma gjorda piroger för första gången. Jätte goda blev dem och faktiskt hyffsat snygga med. Eric gav dem hösta betyg så jag är väldigt nöjd. Tyvärr hann jag inte ta något tjusigt foto men jag googlade fram ett.

Många av mina nära & kära som jag har haft kontakt med idag mår inte bra och det gillar jag inte. Skänker en tanke till er här och hoppas att ni kryar på er snabbast möjligt <3



Hoppas ni har en toppen söndag. Imorgon börjar en ny vecka :) En vecka närmare jul!

- mandapanda!

Kommentarer
Postat av: chulle

så j'vla sugen jag blir på piroger så det är inte sant :O!!

2009-12-08 @ 00:23:27
Postat av: Amanda

ska fixa några godingar till dig någngång :D

2009-12-08 @ 17:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0