PEPPARKAKSGUBBAR

gång på gång påminns jag om att det är lördag. Får inte in i huvudet att det är lördag idag. 10.00 var jag på plats i skolan med fyra andra filurer. Förmodligen det som har förstört lördagsstämningen. Var hemma för ett par timmar sen. Helt tom i huvudet. Har trängt in en hel det där på sistone och repeterat, repeterat och repeterat.

En kul sak var att det var KÖ in till skolan idag, en riktigt kul syn måste jag säga.

Igår satt vi i soffan och hurrade för ERIK som vann IDOL! Calle tappade ju texten eller nått i vinnarlåten, pinsamt. Men kanske inte lika pinsam som Eriks flickvän som stod på scenen på tok förlänge, PINSAMT!
Sen har ju Erik finare namn än Calle förutom att han stavar fel, haha. Men jag saknade Tove, hon skulle vart med istället för Calle. Hon är jävligt ball. En tjej med lite attityd, det är bra!

IDOL-Calle, Peter Jihde & IDOL-Erik

Ha en toppen Lördag kväll nu! Det ska jag ha :) - mändy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0