KANELBULLAR

Igår hade jag ingen bra dag. Inget kändes bra. Trött och jävlig. Stressen från kommande tenta tryckte på och ångesten var på ingång.

Idag däremot, vilken dag. Kände mig utvilad när jag vaknade och med en lycklig känsla i kroppen. Skolan gick fint och var kvar en stund där efteråt för att få lite plugg avklarat.
Kommer hem och upptäcker att det ligger ett brev i brevlådan med mitt namn på. Springer upp för trappan, in i lägenheten och river upp kuvertet. Jag hade fått ett brev och ett par supersöta örhängen av Erics underbara mamma. Hon hade hört min besvikelse över att det aldrig kommer några brev till mig så hon hade bestämt sig för att skicka ett och OJ vad glad jag blev, så himla roligt. Snigelposten är underskattad.
Sen tog jag tag i bullbaket jag har funderat på ett par dagar. Kanelbullar närmare bestämt. De blev riktigt goda. Jag tror Eric tyckte det med, han åt x antal bullar i soffan, ett glas mjölk och nu har har sovit i två timmar! Så himla skönt ser han ut att ha det så jag smyger runt här inne för att inte väcka honom! <3
Jag däremot har ätit 6 st bullar och sitter här och är lite lätt illamående. Att jag alltid ska få i mig för mycket av det goda. Men om några timmar ser nog bullarna lockande ut igen.

Det är nog dags att trycka in en timme plugg nu innan Greys Anatomy kl 21.


från mig till er

- mändy, suktar efter julskinka!

Kommentarer
Postat av: susanne

bullarna ser goda ut,synd att dom är nere i lund.

2009-11-25 @ 22:29:19
Postat av: chull

jag kan bara säga: dreggel dreggel mums dreggel!!

2009-11-26 @ 12:42:48
Postat av: madde

bort med julskinkan och in me lussebullar! :D

2009-11-27 @ 11:38:28
Postat av: Jennifer

ÅH, ser goda ut! Jag förstår att du åt så många ;)

2009-11-28 @ 15:58:43
URL: http://jenniferfreiholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0